CZYSTOŚĆ
TO NASZA
DEWIZA
Naturalność oraz nowoczesność to hasła, które towarzyszyły nam podczas tworzenia koncepcji marki Code
Zakres prac:
Wybieramy
to, co
naturalne
Rynek kosmetyków cały czas ewoluuje obierając kurs promujący prozdrowotne podejście do zagadnienia. Odpowiedzią na to zapotrzebowanie jest Code 7.
Powoli lecz sukcesywnie świat budzi się ze snu o samodoskonałości i zaczyna zauważać pogarszający się stan otaczającej rzeczywistości. Na fali tego typu myślenia powstaje coraz więcej nowych proekologicznych inicjatyw, szczególnie w kategoriach konsumenckich. Code 7 to projekt odwołujący się do ideii “naturalnej farmacji” mający działać na wielu polach handlu farmaceutykami. Przy projektowaniu identyfikacji postanowiliśmy postawić na prostotę oraz stylizowane szeryfowe fonty, które są podstawą projektu. Obok typografii, drugim najważniejszym elementem jest czytelność. Pragniemy, aby nasze opakowania, prócz przyciągającego wzrok wyglądu, były także czytelne, stąd zabieg umieszczenia gramatury produktu tuż obok logotypu. Całości dopełniają ukośne elementy, nadające projektowi nieco dynamizmu, a także kolorystyka odwołująca się do naturalnych składników oraz nadające nieco dynamizmu ukośne elementy.